İnsan Kaynakları Daire Başkanı

İbrahim Halil KARADAĞ

1973 yılında doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Gaziantep’te tamamladı.

1992 yılında Ankara Üniversitesi S.H.M.Y.O Anestezi,

1996 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümünden mezun oldu.

Memuriyet hayatına 1992 yılında Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Anestezi ve Reanimasyon Teknisyeni olarak başladı.

Siyasal Bilgiler Fakültesinden 1996 yılında mezun olduktan sonra, Hak Bankası tarafından düzenlenen “Uzman Yardımcılığı” sınavını kazandı ve bu bankada Dış Ticaret Uzman Yardımcısı ve daha sonra Dış Ticaret Uzmanı olarak görev yaptı. 4046 sayılı Kanun kapsamında EÜAŞ Genel Müdürlüğü emrine atanan İbrahim Halil KARADAĞ, 2002 yılında SEAŞ Muhasebe Şefliği, EÜAŞ Basın - Halkla İlşkiler ve Enformasyon Müdürlüğü Enformasyon Şefliği, EÜAŞ İnsan Kaynakları ve Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı İdari İşler Müdür Yardımcılığı, , EÜAŞ İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı İstatistik Müdür Yardımcılığı, EÜAŞ Tahakkuk ve Ek Ödemeler Müdürlüğü görevlerini yürüttü.

Uluslararası bir yazılım şirketinden aldığı 1 yılllık eğitimden sonra girdiği sınavda başarılı olarak “ Sistem Mühendisliği Sertifikası” alan İbrahim Halil KARADAĞ; aynı zamanda İnsan Kaynakları Uzmanlığı (Hasan Kalyoncu Üniversitesi), İç Denetçi Eğitimi (Uluslararası Denetim, Vergi, Danışmanlık Şirketi), Dış Ticaret ve Akreditif Uygulamaları Sertifikası ( Uluslararası bankacılık şirketi, mülga Hazine Müsteşarlığı, Merkez Bankası) sahibidir.

Pek çok bilgisayar programını çok iyi derecede kullanabilen İbrahim Halil KARADAĞ’ın kulandığı programlar arasında;

Office Programları : Word, Excel, Powerpoint, Access

Grafik Programları : Photoshop, Fireworks, Corel Draw

Web Programları : Frontpage, Dreamweaver

Animasyon Programları: Flash (Adobe Animate)

bulunmaktadır.

Halkbank’ta görev yaparken “Dış Ticaret Mevzuat ve Uygulamaları” kitabının hazırlık komisyonunda görev alan İbrahim Halil KARADAĞ, EÜAŞ bünyesindeki Kurumsal Kaynak Planlama Projesi kapsamında İnsan Kaynakları ve Bordro programı (PROMISE), İş Zekası ve güncel olarak kullanılmakta olan Oracle tabanlı İnsan Kaynakları ve Bordro Programının geliştirme çalışmalarında görev aldı.

03.03.2025 tarihinden itibaren İnsan Kaynakları Daire Başkanı olarak görevlendirilen İbrahim Halil KARADAĞ; evli ve 2 çocuk babasıdır.

- Teşekkülün hedeflerine ulaşmasını sağlayacak insan kaynağı gereksinimini ilgili birimler ile birlikte nitelik ve nicelik olarak belirlemek ve bu gereksinimi karşılamaya yönelik olarak gerekli planlamayı yapmak,

- Teşekkülün değişim ihtiyacına uygun olarak, organizasyonu oluşturan iş unvanları için ilgili birimler ile birlikte iş analizleri yapılmasını, öngörülen durum için organizasyon yapısının oluşturulmasını, iş tanımlarının hazırlanmasını ve gerektiğinde bu çalışmaların güncellenmesini sağlamak,

- İlgili makamlardan işçi ve sözleşmeli personele kullandırılacak fazla mesai izin olurlarını ve ihtiyaç duyulacak hizmet alımı olurlarını almak,

- Teşekküle sağlanan insan kaynağının açıktan atama işlemlerinin gerçekleştirilmesi, kadro iptal ve ihdası, derecelerinin belirlenmesi, ilerleme, yükselme, terfi, sözleşmelerin yenilenmesi ve ücretlerin belirlenmesi işlemlerini yürütmek,

- Memur, sözleşmeli ve işçi statüsündeki personelin yer değiştirme, çekilme, istifa, emeklilik, vefat, ödül, cezalandırma ve göreve son verme işlemlerini yürütmek,

- Memur, sözleşmeli ve işçi statüsündeki personel ile ilgili bilgilerin kaydedilmesi, sicil dosyalarının ve mal beyannamelerinin muhafaza edilmesi, değişikliklerin izlenmesi, sicil özetleri ve hizmet belgelerinin düzenlenmesi, izin ve sağlık durumlarıyla ilgili işlemlerin yapılması çalışmalarını yürütmek,

- Merkez teşkilatında çalışan memur, sözleşmeli ve işçi personelin aylık, ikramiye, zam ve tazminatlar, ücret, fazla mesai gibi parasal sosyal hak ve yükümlülüklerine ilişkin işlemleri yerine getirmek, izlemek ve tahakkuk ettirmek,

- Sosyal Güvenlik Kurumu emeklilik kesenekleri ve primlerinin süresi içinde ilgili kuruluşlara ulaşmasını, şahıs emeklilik fişleri ile prim bordrolarının düzenlenmesini ve ilgili birimlere gönderilmesini, emekli ikramiyeleri ve ölüm yardımlarının ödenmesi ile ilgili işlemlerin yürütülmesini sağlamak,

- Disiplin kurullarının gündeminin hazırlanarak toplanmasını, kararların sonuçlandırılmasını, onaylattırılmasını ve tebliğ edilmesini sağlamak, başkan ve üye olarak görevlendirildiği disiplin kurullarında görevlerini yerine getirmek,

- Memur, sözleşmeli ve işçi personelin özlük haklarıyla ilgili mevzuatı ve içtihadı izlemek, bilgi verilmesini ve uygulanmasını sağlamak,

- Teşekkülün işçi ve memur sendikaları ile ilişkilerini ilgili mevzuata göre yürütmek, istatistiki ve diğer bilgileri derlemek ve değerlendirmek,

- Aynı ya da benzeri iş kollarındaki kuruluşlarda yapılan toplu iş sözleşmelerini incelemek, karşılaştırmalar yapmak ve belirli politikalar geliştirmek,

- Teşekkülde toplu iş sözleşmeleri hazırlık çalışmalarını yapmak ve parasal yükü belirlemek,

- Toplu iş sözleşmeleri ile ilgili çalışmalara katılmak, uygulamaları izlemek ve yetkili işçi sendikasıyla toplu iş sözleşmesi anlaşmaları yapmak, işçilerin toplu sözleşme ve ilgili mevzuatlardan doğan haklarını uygulamaya geçirerek yürütümünü sağlamak,

- Teşekkülde adil ve tutarlı bir ücret yapısının oluşturulması amacı ile gerekli çalışmaları yapmak,

- Çalışanların ilgi alanlarını ve becerilerini geliştirebilmeleri, gerçekçi kariyer hedefleri belirleyebilmeleri için mevcut kariyer fırsatları ve seçenekleri hakkında çalışanların bilgilendirilmesini sağlamak,

- İnsan kaynakları yönetiminin sağlıklı ve sürekli olarak gerçekleştirilebilmesi için insan kaynakları bilgi sistemini kurmak, işlerliğini sağlamak ve istatistik bilgilerini oluşturmak,

- İnsan kaynakları yönetimi ile ilgili çalışmalar hakkında üst yönetimi bilgilendirmek, gerekli durumlarda önerilerde bulunmak, üst yönetimin görüş ve hedefleri doğrultusunda insan kaynakları çalışmalarını yürütmek,

- Memur ve sözleşmeli personelin hususi ve hizmet damgalı pasaport taleplerinin kontrol ve onay işlemlerini yürütmek,

- Memur ve sözleşmeli personelin görevde yükselme ve unvan değişikliğine ilişkin sınav ve atama işlemlerini yürütmek,

- Hizmet alımı personelinin özlük işlerine ilişkin işlemleri yürütmek ve bilgileri güncel tutmak.

- İşçi personel için yapılacak olan üst derece sınavları ile ilgili işlemleri yürütmek,

- Teşekkülde çalışan askerliğini yapmamış aday memurlar, staj yapan memurlar ve hizmetine ihtiyaç duyulan personelin askere sevk tehir işlemlerini yapmak/yaptırılmasını sağlamak ve yedek personel erteleme faaliyetlerini yürütmek.

Bu sayfa 25 Haziran 2025 05:47 tarihinde güncellendi

Elektrik Üretim Anonim Şirketi

İletişim

Merkez Kampüs
Mustafa Kemal Mah.
Dumlupınar Bulvarı 7. Km.
No: 166 Çankaya / ANKARA P.K.: 06510
Tel No: +90 (312) 295 50 00

KEP: euas@hs01.kep.tr | basinhalk@euas.gov.tr

Vergi Dairesi: Ankara Kurumlar Vergi Dairesi
Vergi Numarası: 331 023 60 46
Ticaret sicil no: 165460
Mersis no: 0331023604600019

Bize Yazın

Gizlilik Politikası

Bizi Takip Edin

Hizmetlerimiz ve faaliyetlerimizden haberdar olmak için EÜAŞ Facebook sayfasını beğenebilir, EÜAŞ Twitter hesabını takip edebilirsiniz. Değerli yorumlarınızı bizimle paylaşmayı unutmayın.

CimerTürkiyeEnerji Bakanlığı

Enerji Tasarruf Modu