Oturum Aç
27.9.2018 -


Genel Müdürümüz Mücahit ALKAN, Genel Müdür Yardımcılarımız Yılmaz ÇİĞDEM ile Hakan KORKMAZ, Bakım Yönetim Daire Başkanı Serkan ÖZEK, Termik Santraller Daire Başkanı Oğuzhan YILDIZ, Termik Santraller İşletme Müdür Yardımcıları ile ilgili Daire Başkanlık çalışanlarının katılıyla "Bakım Değerlendirme Toplantısı" gerçekleşti.

Arızayı önlemeye yönelik bakım anlayışı.

Termik Santrallerin İşletme Müdür Yardımcıları ile yapılan Bakım Değerlendirme Toplantısında konuşan Genel Müdürümüz Mücahit ALKAN, EÜAŞ'nin öncelikli görevlerinden birinin bünyesinde barındırdığı termik ve hidrolik santrallerin emreamadeliği olduğunu belirterek "Emreamadeliğin en önemli ayaklarından biri de Bakım Yönetim Sistemidir. Bakım anlayışının geliştirilmesi de çok önemli. Bu konuda öngörülü bir yaklaşımla çalışmamız lazım. Sadece arıza olduğunda yapılan değil, arızayı oluşmadan önlemeye yönelik de bakım anlayışının gelişmesi lazım. Kurulan Bakım Yönetim Daire Başkanlığımızdaki arkadaşlarımız bu konuda çalışmalarını yürütüyorlar." diye konuştu.

Bakım yönetimi sadece bir başkanlığın görevi değil.

Bakım Yönetiminin yalnız bir birime yüklenmesinin de yanlış olacağını vurgulayan Genel Müdürümüz, "Şöyle bir yanlış algı olabiliyor. EÜAŞ bünyesinde Bakım Yönetim Başkanlığı kuruldu. Artık bakım olayının tek sorumlusu da bu başkanlık. Tabiki değil. Bakım sadece Bakım Yönetimi Daire Başkanlığının değil, Hidrolik Santraller Başkanlığı ile Termik Santraller başkanlığının da görevi. Bu başkanlıklarda da birer ayağı olmalı. Bakım Yönetim bir bütün olarak değerlendirilmeli." dedi.

Eüaş'ta değişim ve dönüşüm süreci devam ediyor.

Eski Genel Müdürümüz Nevzat Şatıroğlu döneminde bir değişim ve dönüşüm süreci başlatıldığını ifade eden Genel Müdürümüz Mücahit ALKAN; "Biz de bu süreci devam ettiriyoruz. Yarın biz gittikten sonra da devam etmeli. Bu noktada yönetici arkadaşlara da önemli görev düşüyor. Biz yönetici arkadaşların oldukça hevesli ve azimli olduklarını görüyoruz. Ama şu da unutulmamalı ki, siz ne kadar iyi yönettiğinizi düşünseniz de, altınızdaki insanlarla yeterli iletişiminiz yoksa başarısız olmaya da mahkûmsunuz. Çalışanlarla iletişim daha da arttırılmalı. Periyodik toplantılar düzenlenerek yaşadıkları sorunlar dinlenmeli, işlerin yürütülmesinde onların görüş ve önerileri de dikkate alınmalı." şeklinde talimatını iletti.​